lördag 15 maj 2010

Examensklänningen är äntligen köpt!


Tack vare min väldigt tålmodiga storasyster har jag nu äntligen hittat en examensklänning! Det var i torsdags och det tog oss många timmar och (två glassar) att hitta den. Men känns väldigt bra. Eller vad tycker ni?

Nu ska jag åka ner till slottskogen och gå en promenad med Kitty och Texas. Håller tummarna för uppehehåll så jag kan ta med kameran. Hoppas även för min bils skull att det inte regnar. Det är nämligen så att den på något konstig sätt läcker in vatten bak i bageutrymmet när det regnar :( Och jag hittar inte var det kommer ifrån. Men men... bara att hålla tummarna för en solig sommar helt enkelt.

Annars har Lotta börjat löpa, så även om Texas är kastrerad kommer han nog tycka att det är spännande att vara här :) Tyvärr gör ju löpningen att vi inte får vara med och träna på brukshundklubben. Men får väll finslipa lite saker här hemma i stället.

// Eva-Karin och Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar