söndag 9 maj 2010

Ny Blogg!

Har helgen till ära bestämt mig för att börja blogga. Har fått en Nikon D90 i examenspresent och måste ju ha någonstans där jag kan lägga upp alla mina bilder och filmer! Förhoppningsvis kommer det gå att se en förbättring i fotonas kvalite. Men det är verkligen roligt att ta kort när man har en bra kamera!!!
En av mammas rosor
Påsklilja

Har i helgen varit hemma hos föräldrarna i värmland och varit ute i sommarstugan i molkom. Ett underbart lantställe med massor av skog och ca 50 meter ner till sjön. Har där pysslat med diverse snickerier. Har byggt ihop utemöbler, hjälpt pappa med hans nya träeka, har byggt agility hinder m.m
Vi fick även besök av familjen Ekbåge med två barn och två hundar. Väldigt bra för Lotta som inte tycker så mycket om barn att få umgås med två barn som är så hundvana. Sen tycker hon ju förstås det är väldigt kul att få någon att leka med oxå. Själv har jag fått massa nyttiga agility tips så nu blir det massor av träning när jag kommer hem till göteborg!

Nu är vi tillbaka i Kil, Lotta sover som en stock efter allt busande och träning och jar är ganska så trött jag oxå. Men ska se om jag inte lyckas lägga upp lite bilder från i helgen oxå!
Viliam och Härja


Bad i molkomsjön!

Spike

Mamma och Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar